onsdag 14 juli 2010

Kan muslimska kvinnor inte vänta tills efter döden?

Om ni inte visste det så har jag en djurblogg på http://www.metrobloggen.se/djurbloggen , jag är dock inte så aktiv på den längre, har inte skrivit något i den sedan i januari i år så därför funderar jag på att stänga ner den.

Dessutom känner jag att den inte ger mig någonting längre, det räcker att ha tre bloggar och två Youtube-kanaler.

Jag minns när jag startade min första blogg, det var i början av 2001. Men det var på ett community, det var alltså inte på någon ren bloggsida.

Min första blogg var inte politisk alls, den handlade mest om vad jag brukade göra på dagarna.

Men i takt med att jag utvecklades mer och mer som bloggare så fick mina kommande bloggar mer och mer ett annat struk, det var också det som gjorde att jag i slutet utav september 2007 startade min första riktiga blogg, nämligen den på http://www.metrobloggen.se/Karpstryparn .

Den bloggen blev redan från början politisk, och det har sedan hållit i sig i mina andra bloggar också, ja, utom djurbloggen då förstås.

Ett tag hade jag sju bloggar, men det blev för mycket att hålla reda på, och därför tog jag bort några stycken.

Och nu är det alltså dags för en borttagning till, det känns som om djurbloggen har gjort sitt.

Jag kommer att meddela er om när den kommer att tas bort, jag hade tänkt göra det tidigare, men då kändes det inte rätt.

Men det gör det mer nu, dock kommer det då och då att dyka upp ett och annat djurinlägg i någon av mina andra bloggar.

Nästa inlägg i Karpstryparn II kommer troligen att handla om sexskandalen kring den nu avgångne arbetsmarknadsministern Sven Otto Littorin, det kommer i så fall att skrivas i morgon.

Under tiden får ni hålla till godo med en artikel om SD:s partiledare Jimmie Åkessons protest emot SVT:s antidemokratiska beslut angående SD, vad det rör sig om finns att läsa om på t ex http://politisktinkorrekt.info/2010/07/14/jimmie-akesson-darfor-saljer-jag-min-tv/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+PolitisktInkorrekt+%28Politiskt+Inkorrekt%29 .

Sverigedemokraterna välkomnar också det franska slöjförbudet, och hoppas att vi får det likadant i Sverige.
Läs mer om det hela på bl a http://politisktinkorrekt.info/2010/07/13/sverigedemokraterna-valkomnar-franskt-forbud-mot-heltackande-slojor/ .

Jag är också emot slöjor som burka och niqab, man vet ju inte vem som är utspökad, det finns ju många exempel på att muslimska män har gått omkring i slöjor för att kunna frakta vapen innanför dem.

Alltså är burka och niqab säkerhetsrisker, det är de på andra sätt också förresten.

Dessutom tycker jag att spöken hör andevärlden till, vill muslimska kvinnor se ut som spöken så kan de väl vänta med det tills de är döda istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ja det har du ju rätt i.. din kommentar hade hamnat under skräppost det är därför svaret har dröjt lite. det blir så ibland o jag vet inte varför