torsdag 16 juni 2011

Ingen pardon för hjärndöda avskum

Alla hatar vi någon eller några, alla avskyr vi någon eller några, ja, alla ogillar vi någon eller några.

Och varje dag råkar personer illa ut på grund utav olika orsaker, t ex på grund utav att någon ogillar någon.

Men ska man göra någonting emot någon så ska man göra det emot någon som lever, inte någon som är död.

För de avskum som gör någonting emot någon som är död är hjärndöda och vidriga kräk som inte förtjänar någon som helst pardon, de ska inte ha någon pardon heller.

Ett exempel på sådana kräk stod det om idag, bl a på SVT text-tv i form av en notis.

Enligt den har nu den förre stadsministern Olof Palmes grav vandaliserats.
Graven på Adolf Fredriks kyrkogård i centrala Stockholm har blivit nedklottrad, enligt kyrkans personal som idag har polisanmält händelsen.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/olof-palmes-grav-ar-vandaliserad_6249930.svd ,

http://www.dn.se/sthlm/olof-palmes-grav-nedklottrad ,

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.654355-palmes-grav-vandaliserad ,

http://www.bt.se/nyheter/palmes-grav-vandaliserad(2821910).gm ,

http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=265188

och

http://www.skanskan.se/article/20110616/TTINRIKES/106169841/0/-/palmes-grav-vandaliserad .

Man kan tycka vad man vill om Olof Palme, man kan tycka vad man vill om vilken person som helst som är död.

Men man har ingen som helst rätt att vandalisera och förstöra någons gravplats för det.

De avskum som har gjort och gör sånt här ska straffas hårt, väldigt synd att vi inte har den sortens fängelser i Sverige som finns i USA.

För i dessa våldtas och knullas yngre interner sönder på löpande band.

Spärra in de kräk som vandaliserar gravar i samma celler som sadistiska sodomiter och homosexuella våldtäktsmän, efter den behandlingen tänker nog dessa yngre flera gånger om innan de gör någonting sådant igen.

För gör de det, ja, då vet de vad som väntar dem.

Med andra ord: Fram för kännbara straff!

18 kommentarer:

Karpstryparn sa...

Svar till Anonym: Japp, det är ett vidrigt brott, därför skrev jag precis vad jag tycker om personer som skändar och vandaliserar gravar.
Kommentarer som innehåller personangrepp accepteras dock inte i denna blogg, därför raderades din kommentar.
Håller du på med gravvandalisering själv kanske? Det är lätt att tro det, med tanke på vad som stod i din kommentar.

Anonym sa...

sjukt att göra en sån sak. jag heter som vanligt :) charlotte jacobsson på fb. kommer ifrån lkpg

Ninja sa...

Joooo....
Även om man inte gillar någon så kan man uppföra sig.....annars visar man bara att man inte är ett dugg bättre själv.

Anonym sa...

Visst är det hemskt korkat och känslolöst att vandalisera en gravsten, men att önska att någon ska våldtas för att ha klottrat är faktiskt helt utanför proportion! Tänk efter och läs igenom vad du egentligen säger innan du postar ditt näthat.

Fenixmonas sa...

Ja, verkligen sjukt!! Helt vidrigt att göra något sådant! kramiz

Karpstryparn sa...

Svar till Anonym: Japp, att gravskända är ett vidrigt brott bortom alla gränser, på den punkten är vi helt överens.

Nej, det är alls utanför proportion, jag menar vad jag säger.

Du, jag tänker alltid igenom vad jag skriver, innan jag publicerar det.
Däremot kan man inte säga detsamma om dig, ditt resonnemang är käpprätt åt helvete! Har du problem med vad jag tycker så ge faan i att läsa då.

Näthat? Jag hatar inte de som har gjort det här, däremot tycker jag att de ska ha ett känbart straff! Något fel i det? Svar: Nej.

Karpstryparn sa...

Svar till kloppan: Ja, verkligen.
Oki doki, ska adda dig.

Karpstryparn sa...

Svar till Ninja: Absolut.

Karpstryparn sa...

Svar till Fenixmona: Absolut! Kramiz

Anonym sa...

har precis varit inne på fb o du har skikat helt rätt. ha en bra dag

Ulrika sa...

Håller med. Jag sympatiserar inte med socialdemokraterna, men att vandalisera en grav, det är så vidrigt och respektlöst, sånt gör man inte ens om det varit ens värsta fiende.

Jag får dock en känsla här att detta inte gjorts av några meningsmotståndare eller liknande, utan helt vanliga klottrare, förmodligen några tonåringar som saknar känslan för skillnaden mellan ett elskåp eller en gravsten och som inte ens var födda när Palme blev skjuten.

För dem är det enda viktiga att visa upp sin tagg. Därför tycker jag inte att media borde bjuda dem på den tillfredställelsen genom att visa upp deras "verk" för idioterna sitter nog och känner sig stolta över vad de gjort. "Nu är det asmånga som ser min tagg!!!".

Anonym sa...

Eftersom Olof Palme bara var en vanlig människa, och ej kanoniserad/holgonförklarad av någon kyrka jag känner till, och eftersom Olof Palme systematiskt som eckliastikminister verkade för att traditioner och historieundervisning skulle försämras i sv. skolsystemet, antar jag att detta bara är - klotter, men att Palme i viss mån faller på sitt eget grepp, som en ironisk pendang. Det är givetvis illa av förövaren, men att bestraffa klotter -med våldtäckt, får mig att inse att vissa soc. demokrater faktiskt är fanatiker. Det är inte illa, det är sämre.

Anonym sa...

Svar till Ulrika.

Personen som gjort detta brott heter i Efternamn Panixon och är en man på 31 år och bor i stockholm. Han vet mycket väl vem Olof Palme var. Han är en missbrukare som klottrar i ett crew som skriver JSA, Jag Slutar Aldrig. Ganska puckad kille enligt min mening!

Karpstryparn sa...

Svar till den Anonym som skriver att vissa socialdemokrater är fanatiker: Jag är inte socialdemokrat, om du nu tror det, däremot har jag varit det en gång i tiden (är länge sedan nu det).

Angående fanatiker: Sådana finns inom alla partier.

Angående Olof Palme: Självklart fanns det dåliga saker med Olof Palme, men det är inte det som det är frågan om. Man kan tycka vad man vill om en person, men att göra någonting emot någon som är död, ja, det är lägre än lägst!

Och ja, jag tycker att den eller de som har gjort detta ska bli våldtagna som straff.
Och det står jag för!

Karpstryparn sa...

Svar till Ulrika: Bra och sant sagt.

Karpstryparn sa...

Svar till den Anonym som nämner vem klottraren är: Om det är som du säger så är den där klottraren minst sagt riktigt genomkorkad, ja.

Anonym sa...

Gärningsmannen heter Villalba i efternamn och bor i Tullinge. Han skriver gängsignaturen JSA och är sossehatare. Han återfinns i Tullinge men "härstammar" från Bagarmossen..

Anonym sa...

den riktige gärningsmannen är en alkoholiserad klottrare som heter carl tocklin och bor på dalagatan med gångavstånd till graven