fredag 29 juli 2011

Sverige är Europas Burma

Den vämjeliga hetsen emot Sverigedemokraterna fortsätter i kölvattnet efter terrordåden i Norge. Tidigare i dag hölls en ljusmanifestation på Sergels torg i Stockholm för att hedra minnet av offren som Anders Behring Breivik så kallblodigt mördade. Fem av riksdagspartiernas ungdomsförbund hade representanter på plats, så även Sverigedemokratisk ungdom, SDU, trots att de inte var inbjudna.

Tusentals människor hade samlats för att hedra offren i de norska terrordåden. Talare var bland annat justitieminister Beatrice Ask (M) och de tidigare socialdemokratiska partiledarna Mona Sahlin och Ingvar Carlsson.

Mona Sahlin sade i sitt tal bl a så här:

- Jag har varit så hotad och hatad på de här högerextrema nätsidorna i så många år. Jag ser det verkligen som en hedersbetygelse, att de som hatar demokratin som mest hatar också mig. Det är ett kvitto, säger hon till TT.

Fem ungdomsförbund fanns representerade, även några SDU:are som dock inte hade bjudits in över huvud taget. I slutet av manifestationen kallades representanterna upp. Varje representant fick presentera sig, vilket förbund han/hon kom ifrån och uttrycka sin stora sorg för det som hänt i Norge. Efter det tände representanten ett ljus som ställdes på scenen, allt inför publik.

I samband med att dessa gick upp på scen gick även Gustav Kasselstrand från SDU fram till SSU:arna som stod vid scenen. Han hade själv köpt ett ljus som han ville tända, samt uttrycka hans och SDU:s stora sorg. Detta nekades han blankt att göra utan motivering. Stämningen beskrivs som stundtals hotfull, men utan några direkta fysiska konfrontationer. Flera SSU:are och andra vänsterpolitiker blängde surt på SDU:arna och fotograferade dem.

Samtidigt uppges Fredrik Reinfeldt vara på semester i Turkiet.

Källor:

http://politisktinkorrekt.info/2011/07/29/manifestation-for-terrordadens-offer-sdu-utestangdes/#more-95184

och

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/carlsson-en-djavulsk-handling_6357964.svd .

Nu får det väl ändå räcka med alla hatkampanjer och hets emot Sverigedemokraterna, maken till hatkampanjer och hets emot ett riksdagsparti har aldrig i hela Sveriges historia skådats.

Sverigedemokraterna är ett demokratiskt parti som har röstats in i Sveriges riksdag på demokratiska grunder av demokratiska människor i ett demokratiskt val.

Så när ska ni antidemokratiska fascister som gömmer er under demokratins täckmantel acceptera och respektera detta?

SD har lika stor rätt att hedra de som har dött i de norska terrordåden som ni antidemokrater och facister i 7-klövern har, and thats a fact!

Hade detta skett i Norge så hade det aldrig accepterats, förresten så hade det aldrig skett.
För Norge är, till skillnad ifrån Sverige, i många fall ett demokratiskt land.

Sverige är ingen demokrati längre (det var för övrigt länge sedan vi upphörde att vara det), istället börjar Sverige mer och mer att likna Burma som är en utav världens absolut värsta diktaturer.

Den enda skillnaden mellan Sverige och Burma är att Sveriges regim inte avrättar människor som av olika orsaker inte gillas av regimen, men det är också den enda skillnaden.

Och till de typer som fotograferade SDU:arna: Det är förbjudet med åsiktsregistrering i det här landet.

Gillar ni inte demokratiskt invalda partier så far till Burma, och stanna där.
Där kommer ni att trivas, för i Burma skjuter regimen bara ihjäl människor som anses ha "fel" åsikter.

Så ni fascister/antidemokrater i PK-etablissemanget och i vänsterextrema kretsar som hatar SD: Åk till Burma, och stanna där.

Ingen kommer att sakna er, för om ni gör detta så tar Sverige det första steget mot att bli en demokrati igen.

Med andra ord: Offra er för demokratin, för det är ju det enda som ni tjatar och gnatar om.

Så upp till bevis, visa att ni tycker att man ska värna om demokratin.

torsdag 28 juli 2011

Säpo borde leta efter antirasistiska kopplingar till terrordåden istället

Igår stod det klart att det polska rättsväsendet, i det här fallet åklagarsidan, är ute och "cyklar" i minst sagt det patetiska och löjeväckandet "dansa i galen tunna"-vattnet.

Enligt en artikel på bl a TV4 text-tv så riskerar en 32-årig polsk försäljare upp till åtta års fängelse för att ha sålt kemikalier till Anders Behring Breivik.

Åklagaren Malgorzapa Klaus bekräftar detta.

Men enligt 32-åringen så hade han ingen aning om att Anders hade för avsikt att använda dessa kemikalier till att producera en terrorbomb.

Tror åklagare Malgorzapa Klaus att 32-åringen är cynisk, eller vad är det frågan om?

Och är det i så fall ett brott att vara cynisk?

Den 32-årige försäljaren kunde ju omöjligt veta vad Breivik skulle ha kemikalierna till, bl a på grund utav att de kan användas till lite allt möjligt.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/polsk-kemikalieforsaljare-misstankt_6352220.svd ,

http://www.nwt.se/sverige-varlden/article941134.ece ,

http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/artikel.aspx?ArticleId=6291580 ,

http://hd.se/utrikes/2011/07/27/polsk-kemikalieforsaljare/

och

http://www.gp.se/nyheter/varlden/1.684866-polsk-kemikalieforsaljare-misstankt .

Och sedan har vi den här minst sagt intressanta (eller inte) "godbiten" ifrån vår allas lögn- , skit- och toalettpappersblaska Aftonbladet, i folkmun kallad Aftonhoran: http://www.aftonbladet.se/nyheter/terrordadetinorge/article13387152.ab .

Jaha ja, så Säpo söker efter kopplingar till högerextrema grupper i Sverige?

Då letar de mycket lindrigt sagt minst sagt på helt fel ställen, Anders Behring Breivik är ju uttalad antirasist och Israelvän (till råga på allt en extrem sådan, alltså en sionist), samt hatar både nazism och islam.

Istället borde Säpo leta efter kopplingar till antirasistiska grupperingar, närmare bestämt vänsterextrema sådana. Där hittar de nog Anders Behring Breiviks medbrottslingar.

Läs även SD:s partiledare Jimmie Åkessons svar på att PK-media (t ex Aftonbladet, Expressen, SVT, TV4 och Expo) håller Sverigedemokraterna medansvariga till terrordåden i Norge på bl a

http://sverigedemokraterna.se/2011/07/28/svart-att-inte-kanna-ilska/ .

Läs även följande artikel: http://politisktinkorrekt.info/2011/07/28/behring-breivik-gillade-reinfeldt-och-alliansen/ .

tisdag 26 juli 2011

Anders Behring Breivik kan jämföras med ett vulkanutbrott

Mycket ska man läsa innan ögonen trillar ut, säger jag bara.

I helgen blev jag nämligen i denna blogg anklagad av några idioter för att vara medansvarig till fredagkvällens terrordåd i Norge.
Snacka om att de har en minst sagt livlig fantasi, ja, så pass livlig att den en dag ser till så att de hamnar på mentalsjukhus.

Dessutom påstod idioterna att jag är en feg usling för att jag går under psynonym, dessa anklagelser kom ifrån personer som själva var anonyma, haha. Men jag fick mig några goda skratt i alla fall.

Och tidigare idag (eller igår om man så vill, alltså under måndagen) fick jag mig återigen ett gott skratt.

För då var det nämligen en trångsynt idiot som i en blogg påstod att jag körde med svammel i min blogg. Som "bevis" på det citerade han mig där jag hade skrivit att människor kan konvertera till olika religioner, jag nämnde också att religioner inte har så värst mycket med folkgrupper att göra, för om det hade det skulle det ju inte gå att konvertera.

Så här löd mitt citat:

"För vad är det som säger att den gripne inte är en vit muslim, i det här fallet en norrman som av någon anledning har konverterat till islam?

För egentligen så har religion ingenting med folkgrupper att göra, man kan vara vit och vara muslim lika väl som man t ex kan vara svart och vara kristen."

Visst, den gripne är sionist, frimurare, antinazist, antirasist, antisocialdemokrat och islamhatare, detta kan ingen säga någonting om.
Att då anklaga honom för att vara högerextremist som t ex Aftonbladet gör blir minst sagt helgalet.

För man kan inte vara högerextremist, och samtidigt vara antinazist och islamhatare.

Och vad beträffande mitt citat om att religion inte har någonting med folkgrupper att göra:

Har den personen som citerade mig hört talas om konvertering? Nej, uppenbarligen inte.

Dessutom: Hade personen ifråga citerat resten som kom efter det så hade det varit solklart vad det var som jag menade.

Resten löd nämligen så här:

"Det finns även exempel på judar som har konverterat till islam, förvånadsvärt har dessa då blivit hjärtligt välkomna, så att säga, man skulle ju kunna tro att det var tvärtom.

Men så var inte fallet, däremot blev en del av dessa mördade när de ville konvertera tillbaka till sin förra religion."

I ett annat blogginlägg jämförde jag Nelson Mandela med Adolf Hitler, det som jag menade med denna jämförelse var att båda två har hetsat emot folkgrupper.

Hitler hetsade mot judar, och Mandela hetsade till mord på vita människor, närmare bestämt vita farmare i Afrika.

Jag publicerade även en länk till en video som bevisade att jag hade rätt angående Mandela, men videon nämnde idioten inte.
Men det var å andra sidan inte så konstigt, om han hade publicerat länken så hade han ju bevisat att han har fel.

Dock kunde jag inte besvara hans absurda påståenden, den som äger bloggen hade blockerat mig. Rätt kul att se hur snarstuckna vissa personer är, när man ska motbevisa dem, ja, då blockeras man. Snacka om att inte kunna erkänna att man har fel, haha!

Angående terrordåden i Norge så får nu Sverigedemokraterna skulden för det hela, ja, man anklagar SD för att ha saktionerat det hela.

Jo, jag vet, det är helsjukt, men så är det.

Tydligen anser det politiskt korrekta etablissemanget i Sverige med alla våldsamma vänsteraktivister som sina hantlangare på fullaste allvar att Sverigedemokraterna har hyrt Anders Behring Breivik som mördare.

Läs mer om det hela på bl a

Med andra ord som är det politiskt korrekta etablissemanget med sina våldsverkande marktrupper genomsjuka i huvudet, alltså precis som vanligt.

Läs mer om detta på t ex

och

Och så påstår vänsterextremister att de är demokrater, jojo, mycket ska man höra och läsa innan öron och ögon trillar ut.

Artikeln där detta är skrivet hittar ni på http://www.dn.se/ledare/huvudledare/ord-goder-hat .

Här följer fler länkar om terrordåden i Norge:

och

Dessutom ville Anders Behring Breivik samarbeta med al-Qaida.

Läs mer om det hela på bl a

Det där sista är minst sagt mycket intressant, en person som hatar islam men som vill samarbeta med muslimska fiender för att förgöra en annan fiende.

En annan sak som också är intressant är att av de svenska riksdagspartiernas partiledare så är det bara SD:s Jimmie Åkesson och S:s Håkan Juholt som har fördömt dessa terrordåd å det kraftigaste.
Från de andra riksdagspartiledarna har det nämligen varit i princip knäpptyst.

Nåja, olika människor fungerar på olika sätt. Men ändå....

Det märkliga är dock att denne Anders anses vara fullt frisk, detta enligt vissa experter, samtidigt bedöms han enligt andra ha en psykisk störning kombinerad med ett starkt hat.

Men en sak står helt klar: Denne gärningsman är en produkt utav det mångkulturella samhället och det politiskt korrekta etablissemangets hetsjakt mot invandringskritiker.

Visst, galningar finns det lite här och var, och de flesta är inte kapabla till sånt här.

Men bland de "vanliga" galningarna finns det då och då en där det till slut brister, och där personen bestämmer sig att göra upp med det som han eller hon anser vara fel.

Men en person som är kapabel till någonting sånt här har ofta burit på sitt hat väldigt väldigt länge, en sådan här process är inte klar på en natt.

Man kan likna det vid ett vulkanutbrott: Det börjar med en inombordsprocess (utbrottets början , alltså när de krafter som släpps loss börjar att komma uppåt), sedan stiger det mer och mer (utbrottet börjar komma uppåt i vulkanen).........ännu är det dock lång tid kvar innan det verkligen bryter ut.........

Men när det väl bryter ut, ja, då bryter det ut i full skala!

Och den fulla skalan var i det här fallet bomben i Oslo och massakern på Utöya.

Och vulkanens namn är denna gång............Anders Behring Breivik.

söndag 24 juli 2011

Norsk expert: "Mångkulturella samhället bakom terrordåden"

Under den här helgen har de båda terrordåden i Norge dominerat totalt i både norsk och svensk media. Även i media i andra länder, t ex i USA, har det skrivits mycket om det hela.

Därför tycker jag att det inte finns så värst mycket att skriva om det i detta inlägg.

Enligt vissa källor, t ex norska TV2, så har den misstänkte, som för övrigt nu har erkänt allt, koppling till högerextrema kretsar.
Men han är inte högerextremist.

Däremot har han agerat ensam och planlagt det hela ensam, han har också planerat det i hela 9 år.
Detta enligt bl a SVT text-tv.

Enligt andra källor hatar gärningsmannen islam och nazism. Han är sionist, frimurare och stödjer staten Israel till fullo.

Se t ex följande video: http://www.youtube.com/watch?v=fOTrzHySAEc .

Läs även om vad sionism är på t ex http://sv.wikipedia.org/wiki/Sionism .

Läs också vad som står på dessa båda länkar, angående gärningsmannen:

http://www.document.no/2011/07/behring-breivik-kopierte-una-bomberen/ 

och

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080704 .

Men helt klart är att mannen ifråga inte är muslim, vilket allt först tydde på.

Enligt en norsk expert är det mångkulturella samhället, med ett etablissemang som vägrar konsultera folket om vad de tycker om det hela och stigmatiserar oliktänkande, orsaken till terrordåden.
Det är alltså det politiskt korrekta etablissemanget som är huvudansvarigt för dessa dåd.

Läs och hör mer om det hela på bl a http://politisktinkorrekt.info/2011/07/24/norsk-expert-mangkulturella-samhallet-bakom-terrordaden/ .

Här följer fler länkar om de båda terrordåden i Norge:

http://www.mohammadcartoons.org/2011/07/den-huvudlosa-invandringen-skapade.html ,

http://politisktinkorrekt.info/2011/07/23/terrordaden-i-oslo-direktsandning-fran-nrk/ ,

http://svt.se/2.22584/1.2486255/minut_for_minut_bombdad_i_centrala_oslo_-_massaker_pa_ut_ya ,

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/32-aringen-samarbetsvillig_6344202.svd ,

http://www.gp.se/nyheter/varlden/1.682376-32-aringen-erkanner-terrorangreppen ,

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/trodde-att-han-var-nara-att-avslojas_6344692.svd ,

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/polisinsats-i-oslo-i-samband-med-terrorutredningen_6344722.svd ,

http://www.dn.se/nyheter/varlden/polisman-bland-de-doda-pa-utoya 

och

http://www.dn.se/nyheter/varlden/sa-planerade-32-aringen-terrorattentaten .

Självklart tar jag som driver denna blogg avstånd från det som har hänt.

Det mångkulturella samhället ska bekämpas, ja.

Den politiska korrektheten ska bekämpas, ja.

Det politiskt korrekta etablissemanget med sin antidemokratiska hållning gentemot folket ska bekämpas, ja.

Men inte med terrorism!

lördag 23 juli 2011

Vårda språket eller få era kommentarer raderade

Ända sedan några veckor efter att jag startade den här bloggen i slutet av april 2009 så kom det första personangreppet, men knappast det sista.

Visst, bloggar man så får man räkna med kritik, oavsett om den är positiv eller negativ.
Men det är en jävla skillnad på kritik och personangrepp.

Jag raderar då och då kommentarer som bryter emot de saker som gäller på denna blogg, alltså sådana som innehåller personangrepp, lögner, påhopp, hån osv emot mig som person,
Sådant accepteras nämligen inte, och har aldrig gjort heller.

Detsamma gäller på mina andra två bloggar.

Hitills har jag besvarat personer som får sina kommentarer raderade om varför de har blivit raderade.
Men i fortsättningen kommer jag inte att göra det.

Varför? Jo, lite måste man tänka själv också, svårare än så är det inte.

De senaste exemplen på gott om kommentarer som har raderats på grund utav skit som de saker jag har nämnt som har stått i dem började igår kväll efter att jag hade skrivit ett inlägg om de två terrordåden som skedde i Oslo och på Utöya igår kväll.

Vissa personer har uppenbarligen inte lärt sig någonting, kommer man med hån, personangrepp, påhopp, lögner osv emot mig som person så får man finna sig i att få sina kommentarer borttagna.

Visst, jag skulle kunna lägga in kommentarsregler på min blogg om vad som gäller här (många andra bloggare har gjort så på sina bloggar), men då blir det bara löjligt.

För som sagt, lite måste man kunna räkna ut själv också, man ska inte behöva  B O K S T A V E R A allting in i minsta detalj för att folk ska fatta någonting.

Jag har inget emot kritik, oavsett om det är frågan om negativ eller positiv kritik, tvärtom gillar jag att få kommentarer som innehåller sådant.

Men det är skillnad på sådant, och på sånt som har vält in både igår kväll, i natt och idag.

Så nu vet ni vad det är som gäller.

Om ni vet med er att ni inte kan skriva kommentarer som innehåller sådant som inte accepteras här: Kommentera inte då.

Med andra ord: Kommenterar ni utan att skriva sådant, ja, då blir inte kommentaren raderad.
Men kommenterar ni och har med någonting utav dessa saker i er kommentar, ja, då blir den raderad.

Förstått? Om inte så kommer ni att märka det.

Sådär, nu var det sagt!

När tar Hamas på sig ansvaret för Israels terror emot det palestinska folket?

Nu har det framkommit uppgifter om den person som begick massakern i lägret på Utöya.

Enligt TV4:s text-tv är den gripne attentatsmannen en 32-årig etnisk norrman, säger Norges utrikesminister.
Polisen tror att mannen står bakom båda attentaten, alltså att han även har begått bombdådet i Oslo.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/folj-handelserna-i-norge-minut-for-minut_6342154.svd ,

http://www.dn.se/nyheter/varlden/polisen-ser-samband-mellan-daden ,

http://www.gp.se/nyheter/varlden/1.681959-attentaten-dodssiffran-vantas-stiga ,

http://svt.se/2.22584/1.2486255/minut_for_minut_terrordad_i_oslo ,

http://www.dn.se/nyheter/varlden/polisen-utforde-husrannsakan-hos-32-aringen ,

http://politisktinkorrekt.info/2011/07/22/norge-terrordad-vid-socialdemokratiskt-ungdomslager/

och

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/explosion-i-oslo_6341706.svd .

Jaha, det här var intressant, den person som sitter gripen för båda dessa illdåd är alltså en etnisk norrman och muslimer på olika håll i världen drar troligen en lättnadens suck över det.

"Ja, men kan man tänka sig någonting så märkligt, för en gångs skull var det inte vi som låg bakom det."

Men kan de verkligen andas ut? Nej, knappast.

För vad är det som säger att den gripne inte är en vit muslim, i det här fallet en norrman som av någon anledning har konverterat till islam?

För egentligen så har religion ingenting med folkgrupper att göra, man kan vara vit och vara muslim lika väl som man t ex kan vara svart och vara kristen.

Det finns även exempel på judar som har konverterat till islam, förvånadsvärt har dessa då blivit hjärtligt välkomna, så att säga, man skulle ju kunna tro att det var tvärtom.

Men så var inte fallet, däremot blev en del av dessa mördade när de ville konvertera tillbaka till sin förra religion.

Men åter tillbaka till terrordådet i Oslo.

Det påstås också att gärningsmannen kan ha koppling till någon högerextrem rörelse, mot detta talar dock följande: Islamistiska grupper har tagit på sig terrordåden.

Läs mer om det hela på bl a

http://usapol.blogspot.com/2011/07/bombdad-i-oslo-och-skottlosning-pa.html

och

http://www.corren.se/Varlden/?articleId=5716764 .

Ja, varför skulle någon muslimsk grupp ta på sig ansvaret om det är någon icke-muslim som har begått dåden?

Eller är det SÅ hård konkurrens mellan olika muslimska terroristgrupperingar, att de till och med tar på sig ansvaret om någon som inte är muslim har begått ett terrordåd?

Om så är får vi väl snart höra den muslimska terroristklassade organisationen Hamas ta på sig allt ansvar för all terror som staten Israel och dess arme' har begått och begår emot det palestinska folket i Mellanöstern.

Och angående det där med högerextrem rörelse: Många muslimer anser fortfarande att Adolf Hitler gjorde rätt när han försökte utrota judarna i "The Theird Reich".

Så nog finns det gott om muslimer som är nazister alltid, ursäkta, högerextrema menar jag ju.

Vet ni förresten vilken bok som är bästsäljare i den muslimska världen? Jo, boken Mein Kampf, alltså den vars författare var Adolf Hitler.

Det säger allt det!

Om ni inte tror mig så är det bara att kolla upp det.

fredag 22 juli 2011

Är det bra med böldpest, kolera och ebola också?

Ikväll skedde ytterligare ett bevis i raden av mängder på hur bra det är med mångkultur och invandring.
I Oslo vid 20-tiden exploderade nämligen en bomb i centrala Oslo.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/folj-handelserna-i-norge-minut-for-minut_6342154.svd ,

http://svt.se/2.22584/1.2486144/allt_tyder_pa_terrordad ,

http://www.gp.se/nyheter/varlden/1.681663-slogs-till-marken-av-smallen ,

http://politisktinkorrekt.info/2011/07/22/terrordadet-i-oslo-al-qaida-kan-ligga-bakom/ ,

http://allahuakbar.se/wordpress/2011/07/norge-drabbat-av-terrorn/ ,

http://www.dn.se/nyheter/varlden/islamistisk-grupp-tar-ansvaret

och

http://www.dn.se/nyheter/varlden/skottlossning-pa-politiskt-lager-i-norge .

Förmodligen så är det muslimer som ligger bakom detta, det mesta tyder på det bl a med tanke på de många händelser och illdåd som har hänt under så gott som under nästan hela 2000-talet.

Ett utav mängder med bevis på detta har vi här: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/misstankta-al-qaida-medlemmar-gripna_4968789.svd .

Till Stadsminister Fredrik Reinfeldt, alla antidemokratiska fascister på tidsskriften Expo, samt alla andra PK-typer som är för invandring och mångkultur oavsett till vilket pris det än gäller:

Anser ni fortfarande att det är bra med invandring och mångkultur, trots alla bevis som pekar på motsatsen?

Anser ni fortfarande att det är bra med muslimsk invandring?

Som de flesta av oss vet är det lättare att hitta en stoppnål i Indiska Oceanen, än att få svar på sådana frågor.

För som vanligt finns det gott om verklighetsförnekande och verklighetsfrånvända PK-typer.
Här har ni några av dem: http://politisktinkorrekt.info/2011/07/22/terrordadet-i-oslo-reaktioner/ .

Och när vi ändå är inne på sådana saker:

I måndags stod det här och var i svensk media om att den svenska färdtjänsten snart ska dirigeras från det afrikanska landet Senegal.
Företaget Samres -med ansvar för färdtjänst i 120 svenska kommuner- kommer att starta en beställningscentral i Senegal i februari nästa år.

500 senegaleser sökte sig till de 32 platserna.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/fardtjansten-dirigeras-fran-senegal_6327848.svd ,

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.677882-fardtjansten-dirigeras-fran-senegal

och

http://www.bt.se/nyheter/fardtjansten-dirigeras-fran-senegal(2865253).gm .

Jaha ja, som om vi inte har tillräckligt med gott om mångkulturella problem i Sverige så ska nu människor som åker färdtjänst prata med personer som knappt vet vart Sverige ligger ens, och knappt kommer att kunna tala svenska oavsett hur mycket de lär sig det.

Så hur sjutton ska dessa kunna dirigera färdtjänst i ett land som de knappt vet någonting om?

Däremot kommer Sveriges teleskuld när det gäller telefonräkningar utomlands att stiga katastrofalt i den himmelskblåa höjden............eller rättare sagt, det hela kommer att rasa rakt ner i avgrunden.

Det här är ju som om Nordkoreas regering skulle hävda att de sitter i den amerikanska senaten.

Sedan har vi det här med hungersnöden i Somalia också.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=269976 ,

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/fn-hungersnod-i-sodra-somalia_6333712.svd

och

http://www.dn.se/nyheter/varlden/fn-hungersnod-i-sodra-somalia .

Till råga på allt ska Sverige ge 7 miljoner kronor i bistånd till Somalia, vilket dock knappast är första gången.

Men hur vi än vänder oss så har vi ändan bak, att ta hit dessa människor är inte bra och att ge bistånd till dem är inte bra heller.
Angående det sistnämnda så är Sveriges stadsskuld tillräckligt hög ändå och angående det där med att ta hit så....ja, ni kan nog räkna ut själva vad som är bra med det.

Om inte så ska jag göra det enkelt för er: Att ta in en massa människor som inte tillför ett land någonting alls tjänar ingen någonting på, inte ens de som blir intagna.

Men visst, det är ju som vanligt: Enligt det politiskt korrekta etablissemanget i Sverige så är exempel så är händelser som dessa tre bara bra för ett land, ja, mångkultur och invandring är alltid bra trots alla otaliga bevis som bevisar motsatsen.

Men okej, då kan man ju lika gärna påstå att det är bra med böldpest, kolera och ebolavirus också då.

För det är ju precis lika sant det!

tisdag 19 juli 2011

Nelson "Hitler" Mandela fyllde igår 93 år

Om ni undrar varför det bara blev ett enda inlägg förra veckan så beror det på att jag hade för mycket annat att göra då, likadant är det den här veckan.

Men jag ska försöka hinna med fler än ett inlägg i alla fall.

Nästa inlägg kommer antingen att handla om FP:s riksdagskandidat Carl B Hamiltons förslag om att Systembolaget ska börja köra hemleveranser, eller om att Sverige kommer att dra på sig ännu mer enorma utgifter i form av teleräkningar ifrån det afrikanska landet Senegal.

Men först lite grann om att folkmordsförespråkaren Nelson Mandela igår fyllde 93 år.

Visst, 93 år är en aktingsvärd ålder, det kan väl ingen orda någonting annat om.

Men att hylla en person som har gjort sig känd för att vara en frihetskämpe för sitt folk samtidigt som han uppmanar till folkmord på vita människor, bl a genom att uppmana till mord på vita farmare i Afrika, ja, det är någonting helt annat det.

Igår stod följande artikel på SVT text-tv om denna morduppmanare:

Nelson Mandela fyller 93 år

I artikeln stod det bl a att han, förutom att firas i Sydafrika med anledning av sin 93-årsdag, ofta kallas för världens mest beundrade person och en legendarisk frihetskämpe.

Fast i och för sig så finns det ju människor som hyllar Adolf Hitler & Co för det som de försökte göra i Tyskland mellan 1939 och 1945.
Så varför ska man då inte hylla Nelson Mandela?

Han har ju faktiskt en hel del gemensamt med Hitler, ja, åtminstone mer än vad han själv vill ha och erkänna.

Läs mer om Nelson "Hitler" Mandela på bl a

http://www.ot.fi/Story/WireStory.aspx?storyID=40948 ,

http://www.hbl.fi/nyheter/2011-07-18/alla-vill-ha-en-bit-av-93-arige-mandela

och

http://svenska.yle.fi/nyheter/artikel.php?id=220930 .

Ja, att man hyllar en person som i likhet med diktatorn Robert Mugabe har förespråkat mord på andra folkslag är minst sagt absurdt.

Se t ex följande klipp: http://www.youtube.com/watch?v=fcOXqFQw2hc .

tisdag 12 juli 2011

SD:s opinionsmätningsresultat den 12:e juli 2011 = 7,2 %

Idag stod det klart att det fortsätter att gå bra för Sverigedemokratena i opinionsmätningarna, i den senaste (närmare bestämt i en från idag) så får SD 7,2 %, detta i en mätning gjord av Yougov.

Läs mer om det hela på bl a

http://politisktinkorrekt.info/2011/07/12/fp-back-mp-framat-i-yougov/.

Ja, vad ska man säga om detta?

Tja, t ex att det är minst sagt märkligt att mätningarna före och efter Åkessons tal ger SD 7,4% samt 7,2%, medans partiet i en viss annan opinionsmätning dagen innan talet bara fick lite över 4 %.
Dessutom stod det där om 4 % på t ex SVT:s och TV4:s text-tv i över ett dygn.

Hur går detta ihop, kära läsare?

Och var är den "oberoende" PK-median som t ex Aftonbladet och Expressen nu då?

Oj, oj, ooooooj, vad det är tyst ifrån dessa angående SD:s senaste opinionresultat, inte så mycket som en enda rad har de skrivit om det.

Beror detta på att de återigen har fått äta upp sina lögner med hull och hår, och att de är så partiska, antidemokratiska och fulla av lögner att det bara skriker om det?
Ja, uppenbarligen så gör det det.

Men det klart, PK-maffian skulle aldrig skriva något positivt eller bra om SD, de skulle aldrig skriva att de är starka och växer sig större än de flesta andra partier.

PK-Maffian skriver endast negativt och ljuger om SD.

Och så har PK-media mage att påstå att de är opartiska, demokratiska och oberoende.

Jojo, goddag yxskaft!

Kolla för övrigt in Yougov, en utav många opinionsmätningssidor i Sverige:

http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/yougov_se/pressrelease/view/jaemt-i-yougovs-vaeljaropinion-men-m-tappar-foertroende-660742 .

Känn er slagna igen, PK-media!

söndag 10 juli 2011

SD:s dag i Almedalsveckan 2011

I morgon dag så är det Sverigedemokraternas dag i Almedalen på Gotland.

Detta blir mycket intressant, det hela startar klockan 8.30.

För mer information om vad som har hänt i Almedalsveckan hitills och om SD:s hålltider i morgon:
Kolla in följande länk: http://politisktinkorrekt.info/2011/07/03/almedalsveckan-2011/ .

Läs mer om Sverigedemokraternas dag under Almedagsveckan på bl a http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/sverigedemokraterna/event/view/presstraeff-med-sverigedemokraterna-infoer-aakessons-tal-i-almedalen-33021 .

Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson har helt klart en fördel av att tala sist av riksdagspartiernas partiledare, han har haft gått om tid att förbereda sig eftersom han är den siste talaren utav dessa.

På tal om Sverigedemokraterna så stod det ikväll en artikel på bl a SVT:s text-tv om att SD:s opinionssiffror har rasat ner till 4,2 procentenheter.

Orsaken till detta påstås vara att SD under mätningen har utmanat regeringen om budgeten och det femte jobbskatteavdraget.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.dn.se/nyheter/politik/sd-tappar-stort-i-valjarbarometer ,

Nu ska man dock inte lita allt för mycket på opinionssiffror, ett parti kan ha en helt annan opinionssiffra i en mätning och dagen därpå ha en helt annan opinionssiffra i en annan opinionsmätning.

Dessutom ska man komma ihåg att olika opinionsmätningar gäller olika ställen i landet, oftast ringer man upp folk på måfå på olika ställen i landet.

Och som de flesta vet så är det inte mängder med människor som är med i sådana mätningar, som mest rör det sig om 2000 människor.

Sedan är det också mycket intressant att SD:s "nedgång" kommer dagen innan som det är Sverigedemokraternas dag under Almedagsveckan, jag och många med mig tror helt enkelt att denna nedgångssiffra inte stämmer.

För om den stämmer, varför kommer då nedgången i så fall precis nu? Det hela stinker PK-lögner all världens långa väg!

Ändå är opinionsmätningar intressanta, det tycker jag i alla fall själv.

Dock ger de bara en liten fingervisning, om det däremot gäller varenda röstberättigad person i hela landet, ja, då hade det en helt annan sak.

När det gäller morgondagen, alltså den 10:e juli, så kommer jag att kolla så mycket på TV från Almedalen som jag har möjlighet till.

För Sverigedemokraternas dag i Almedagen vill man naturligtvis inte missa.

Hur ska ni själva göra?

torsdag 7 juli 2011

Egentligen var Saddam Hussein demokrat

I natt stod följande notis på SVT text-tv:

Massgrav funnen i Irak

En massgrav med 900 lik har upptäckts nära staden Diwaniah, uppger irakiska myndigheter.
Offren tros vara kurder som mördades under Saddam Husseins regim, rapporterar AFP.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/kurdisk-massgrav-funnen-i-irak_6300810.svd ,

https://www.gp.se/nyheter/varlden/1.669579-kurdisk-massgrav-funnen-i-irak ,

http://www.laholmstidning.se/article/20110706/TTUTRIKES/307069756/-/kurdisk-massgrav-funnen-i-irak ,

http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=268007

och

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article13286613.ab .

Inte för att jag är för massmord, men det är ändå lite tragiskt att svenskfientliga, antidemokratiska och våldsfrämjande invandrare som t ex Soran Ismail, Zana Hussan och Kurdo Baksi (samtliga av dessa tre är kurdiska nationalister, fast från Kurdistan då) inte hittades i denna massgrav.

För då hade Sverige varit ett bättre land att leva i.

Säga vad man vill om Saddam Hussein, men han var ju faktiskt egentligen demokrat så diktator han var.

Varför? Jo, han drog alla över samma kam, alltså precis som det politiskt korrekta etablissemanget i Sverige på många sätt gör med människor som de anser har s k "fel" åsikter, alltså alla som på grund utav olika orsaker är emot invandringen och det mångkulturella samhället med alla dess enorma nackdelar.

PK-etablissemanget är alltså emot alla människor i Sverige som är verklighetsförankrade, dock är detta ju knappast någon nyhet.

För så har det varit de senaste 23 åren.

Och så är det fortfarande.