torsdag 27 juli 2017

Inför årets Kuggnäsfestival i Nyköping

Som ni vet så brukar jag blogga om Kuggnäsfestivalen, och nu är det dags för det igen.
Fast det klart, det blir ju svårt att blogga om någonting som inte har varit än i år.
Men idag, alltså torsdagen den 27:e juli, börjar årets upplaga av Kuggnäsfestivalen och håller på fram till....tja, själv tycker jag att den håller på till nu på söndag.
Jag ska i alla fall dit och kommer att vara där hela helgen, för de av er som läser min blogg eller brukar lyssna på mig i den kända podden Podcast Nationella så finns det alltså en unik möjlighet för de av er som ska till årets Kuggnäsfestival att få träffa och prata med mig ansikte mot ansikte.
Jag tror att festivalen kommer att bli riktigt bra, förra året var den inställd men i år ska Ultima Thule med sin nye sångare Bruno Hansen (som ju faktiskt var bandets förste sångare, och därmed orginalsångaren) spela.
Men även andra bra band, som t ex Code 291 och Project Oi!, kommer att spela.

Efter festivalen, förmodligen till veckan, så kommer jag att antingen försöka skriva ett blogginlägg om hur jag tyckte att årets Kuggnäsfestival var eller också kommer jag att ta upp den i nästa avsnitt av Podcast Nationella, alltså avsnitt 39.
Eller också blir det båda två.

Vi ses på Kuggnäs!


Relaterat: Kuggnäsfestivalen 2017


Inga kommentarer: